Long time no see..

Ja nu var det jättelänge sedan jag skrev. Jag har gjort massor med saker sedan sist. Firat jul på älskade Gräsö. Åkt skidor i Sälen, vi hade det så härligt och fint väder med fantastisk mat på Lammet och Grisen. Oj vad fantastiskt det låter. För det blir inte sämre för sedan var jag på tjänsteresa till USA vilket var så himla roligt och lärorikt. Glad att jag fick möjlighet att åka dig. Fick se båda amerikanska södern, Philadephia, New Orleans, Mobile, guns, swamp, Baltimore och lite rostigt stålverk samt New York. Som alla andra älskade jag NY och vill åka dit igen. Nu tack. Dessutom har vi: Haft "Halv åtta hos oss" middag. (Med vänner inte med Helge). Gick bra och var trevligt. Imorgon är det middag nr två, får se hur vår middag står sig efter det. Ridit litegranna och hjälpt till en del vid Grand Prix-tävlingen vilket också var kul och lärorikt. Och ja, jag vill fortfarande ha en egen häst. Åkt Öppet Spår (Vasaloppet) vilket gick ganska bra. Skönt att det är slut för i år och hejdå längdskidorna för alltid, eller iaf till nästa vinter. Det var fantastiskt väder och sånt glid så det var nästa en fröjd. Nu såhär en vecka efteråt känns det som man hade kunnat åka myyycket snabbare men det är aldrig så man känner under själva "utförandet". Konstigt det där. I övrigt så är det dom här två sakerna jag tänker på rätt mycket för tillfället: 1. Lisa Miskovskys hår oc hur jag skulle kunna få det. Löshår? 2. Och de här klassiska y-stolarna. Önskar mig 1 st, tack. Eller 6 st när jag blir rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0