Älskade helg

Jag har kommit på tricket för att inte bli irriterad på helgen. Jag städar inte!! 

Eller jag måste städa innan helgen istället då förstås, företrädesvis på torsdagen vilken är städdagarnas städdag. Perfekt fredagmorgonhumör blir man på när man vaknar till en nystädad lägenhet och sedan rullar helgen på i samma mönster!! Det får bli dagens husmorstips!

Deh här helgen var jag på ridhuset och red, vi var på lite kombinerad födelsedag-och hemkommarfest hos några kompisar på lördagen och fixade lite hemma i lägenheten och balkongen på sndagen!

Till balkongen blev det två nya stolar och dynor. Påskliljor + andra blommor. Det ska även komma till ett nytt bord, matta och lite mer växter senare i vår.









Ja just det ja, jag köpte en bok till Pontus som han läser varje kväll innan han somnar:



Sedan impulsköpte jag de snyggaste ridbyxorna ever från Martha ridewear.



Chinosmodell i mjukaste materialet. Så sköna. (Och dom fungerade bra att rida i också btw :-) )

Nej nu ska jag passa på att vila mig lite. Inget jag är så vidare bra på egentligen men "måste" eftersom jag precis kommit hem från tandläkaren med två visdomständer mindre. Den ena satt så hårt så han fick dra och slita i en halvtimme för att få loss den. Nästa så länge iallafall.

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så fint det blev på balkongen, får väl komma dit och ta en drink bland dina prunkande blommor!

Hjälmen då, har du köpt den än?

2012-03-28 @ 08:22:46
Postat av: Andrea

Nej hjälmen får bli i Falsterbo!!

2012-03-28 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0