Saturday I'm in love

Det är en luuuugn helg...

En ganska så lugn vecka också. Jag sprang 7 km i onsdags och var på gymmet i torsdags och idag var planen att springa 11 km, men jag är verkligen inte motiverad och klockan är strax efter sex så det får nog skjutas på morgondagen. Det får bli en promenad istället ikväll.

Idag har jag och Pontus (!) ätit lunch på ridhuset, trevligt att få lite häskänsla fast det inte är någon riddag för mig idag. Imorgon däremot, längtar dit ska bli så roligt. Idag köpte även ett par nya sporrar och läderremmar, putsade även upp stövlarna så att de ska vara snygga till i morgon.

Igår blev det film och pizza och ikväll ska det bli två till filmer, Melancholia och Midnight in Paris. Jag kommer inte ens ihåg när jag tittade på film senast. Jag övar på att ta det luuugnt. Men bäst är det om jag kan syssla med minst en eller två andra saker samtidigt som jag ser på film.

Nästa vecka ska jag ut ch åka lastfartyg, ska bli spännande värre:) Tillsammans med en kollega ska vi åka från lotsstationen i Stora Bält ner till Rotterdam, ska bli mycet intressant. Hoppas på lugnt väder och inte allför lång väntan på redden innan kajgång i Rotterdam. Och så hoppas jag att det går bra att klättra upp för lotslejdaren (repstegen) från lotsbåten när vi ska gå ombord, en klättring på sådär 10 meter på utsidan av skrovet. Läääääskigt.. Jag får hålla i mig hårt.

Nej nu ska jag väcka Pontus så att vi får ut och gå litegranna:) Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du kommer klara GBG varvet utan problem! Inte dåligt att få med dig Pontus till ridhuset, jag är impad!!

2012-04-23 @ 07:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0