Påsk varé här:)

Det har varit en mycket stillsam helg här på Gräsö. Det har varit jättefint väder och vi har promenerat mycket, jag har läst i solen, ätit påskmat och jag har ridit tillsammans med Helen. Superkul var det, bästa under helgen:)
Fina Abbe som jag fick låna!

Rundudden och det gmala båthuset som snart är ett minne blott.
Mammas goda påsktårta!
Imorgon åker jag hem igen. Och nästa gång jag kommer är det sommar! Fantastiskt!!
Skönt med en helg där man inte gör någonting nästan, känns som jag behöver det ibland eftersom vardagarna annars går i 100 km i timmen.
Hörs, hej svej nu blir det kaffe och efterrätt:)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ser jättehärligt ut!!

2012-04-11 @ 08:21:16
Postat av: Jenny

Alltid fint med en gräsötripp gissar jag. Saknar dig tjejen och i sommar får vi ses! :)

2012-04-11 @ 09:27:47
URL: http://jennys-dagdrommar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0