Äntligen helg..

Den här veckan var en kort men ändå var den lite seg faktiskt.. Men igår kväll hade vi kul när Linda och Martin kom och åt mat tillsammas med oss och vi sjöng allsång och Pontus spelade gitarr. Det är kul med gitarr och visor:)
Idag har vi promenerat och tittat på ett hyreshus som är till salu och sedan handlat lite nya handdukar + lite tröjor. Köpte äntligen några Lexingtonhanddukar som jag velat haft såå länge. Det blev fint både i badrummet och i köket. Gilla gilla.
Ikväll blir det halv åtta hos Melinda och Marcus, ska bli såå spännande. Men först ska jag springa 9 km. Puhh. Pontus släpper av mig på vägen dit så springer jag sista biten och så duschar jag hos Eija och Kurt, det bir bra annars blir det nog ingen träning idag och det där Göteborgsvarvet närmar sig med stormsteg... Snark. Men jag måste springa bättre än de andra tjejerna på jobbet. Mitt enda mål.
Och jag ÅNGRAR att jag inte anmälde mig till klubbtävlingen imorgon. Dumma jag. Jag vill ju vara med ju. Men jag får åka och titta istället och sen får jag ju rida imorgon kväll trots allt.
Jo jag har såklart surfat en del hästnet också. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hi hi! Hästnet..? Betyder det köpa-häst-tankar tro? ;)Så kul att följa dig på bloggen och att du kommit igång med ridningen. Du är så ambitiös som person så skulle du vilja, skulle du kunna nå hur långt som helst vad du än tog dig an.. Stor kram och längtar till vi ses i sommar!

2012-05-28 @ 10:58:47
URL: http://jennys-dagdrommar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0