Fredag igen

Ett par bilder från London. Jag och en kollega har varit där i veckan på möten och det var nästan lite sommartemperaturer:)
Vad som däremot hände var att jag fick öroninflammation och igår när jag kom hem var jag till läkaren, han körde runt och spolade och efteråt kände jag mig helt snurrig. Fick medicin och vadd i örat och idag ska jag tillbaka igen. Ush ush det gör ganska ont faktiskt och det trycker i huvudet. Hoppas att det går över snart men det gör det nog.
Kretsloppet imorgon är cancellerat för min del. Någon som vill ha min plats?? Halva Lidingöloppet som är nästa helg kan också vara i fara faktiskt. Förutom att jag har ont så har jag lite ångest av att vara hemma på dagtid, det ger en olustig känsla tycker jag. Men så är det ibland.

Kommentarer
Postat av: Eija

Fina bilder. krya på dej,det går snart över ska du se. men jag förstår att det känns jobbit. kram Eija.

2011-09-17 @ 12:04:00
Postat av: emma

åååh vad mys att vara där. jag vill med åka dit..

2011-09-23 @ 09:11:57
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0