Miscellaneous

Äntligen har jag varit hos frisören idag, mitt hår har varit en katastrof den senaste veckan man nu kan jag ha utsläppt igen utan att skämmas.
Idag har dagen annars mest ägnats åt städ och tvätt samt kvitterat ut bilen från lagning, 6000 kr...fyy sjutton va tråkig utgift. Dessutom pratar P om att "jo och snart är det kamremmen som ska bytas också, det är också dyrt"... snark... fast efter att ha åkt buss nu i två dagar så vet jag att det är värt varje krona med bil. Buss hem på kvällen går verkligen inte om man ska kunna ha något liv över huvud taget på kvällarna.
Nu ska jag masa mig ut och springa, inte direkt peppad. Vet inte hur det ska gå på Kretsloppet samt på Halva Lidingöloppet..hela sista veckan har jag inte haft tid att träna alls.. Men vi får hoppas att det känns bra efter idag:)

Kommentarer
Postat av: ella eija

Känner man sig ful i håret blir inget så värst bra!

Nu ska du få se att det känns bättre...

Bil och tandläkaren är det tråkigt att lägga pengar på! kram Eija och ELLA!

2011-09-10 @ 19:26:25
Postat av: eija ella

Känner man sig ful i håret,blir inget så värst bra! Bil och tandläkare är det tråkigt att slösa pengar på. Kram Eija och Ella

2011-09-10 @ 19:31:52
Postat av: ella

Oj! så konstigt det kan bli...

2011-09-10 @ 19:33:06
Postat av: Anonym

Haha, Ella din lilla sparris!

2011-09-13 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0