Det kommer att bli tungt that's for sure.

Ahhh idag efter jobbet så sprang jag ca 5 km. Det var sista passet innan Lördagen och Halva Lidingöloppet... känner att det kommer att bli jobbigt med 15 km. I värsta fall kan man i allafall gå intalar jag mig. Men sitt bästa får man göra.

Annars idag har jag "bara" varit på jobbet, köpte en tröja på lunchen som jag ska prova nu. Och sen bara ätit efter joggingen. Och det är väl så de flesta vardagarna ser ut. Sova-äta-jobba. Imorgon blir det däremot kräftskiva efter jobbet, ska bli trevligt!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det kommer säkert gå bra Andrea! Du är envis!!

2011-09-21 @ 08:15:40
Postat av: Bodypalace

Vill du läsa en annorlunda blogg? kika då in till mig ;) En blogg som är emot kroppsideal, en blogg där ALLA är fina, vackra och unika =)

2011-09-21 @ 11:37:40
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Eija

Lycka till på lördag. Du fixar det!

2011-09-22 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0