You want the moves like jagger

Efter en ganska tuff vecka på jobbet med stressiga dagar så var helgen välkommen! Stressade som sjutton till att hinna till middagen i fredags, men jag hann i tid!! Det var trevlig middag med vin och spel. Det roliga med spel är att då framträder alla personers karaktärsdrag lite extra! En del fuskar (Pontus), andra är sjukt långsamma och en del uber-rättvisa!!
Igår kväll var vi hemma och åt grillchips och sour cream and union dip, min nya favorit!!
Jag sprang också 30 min och körde lite benböj. Nu har Vasaloppsträningen börjat på allvar. NU träning minst tre ggr i veckan utöver min ridning som är 2 ggr i veckan. Idag ska jag ta mig till gymmet och köpa årskort och sedan köra ett pass, får bli innan ridningen. Ridningen förra veckan var helt amazing btw. Vilken adrenalinkick!! Hoppade 120 vilket jag aldrig gjort förut och iofs så bestämde sig min häst för att hoppa till vänster precis i upphoppet så vi rev hela stödet eftersom vi hoppade in i det, det gick bra iallafall. Det är sådan härlig känsla med farten och man vill nästan bara skratta! <3
Nu har det dock dykt upp två saker till i livet som jag vill ha:
1. En vinterkappa.  Se länk här.
2. Ett hus. Se länk här.
Jag vet faktiskt inte vad som känns mest dyrt, kappan för 435 pund eller huset för nästan 3 miljoner. Jag tror vi ska gå på visningen i allafall. Kappan kanske jag köper om jag får bra lön den här månaden. Känner för något lyxigt elegant med päls.

Kommentarer
Postat av: EIja

Den kappan är det Andreastuk på.

Det står Andrea på den. Ha en bra vecka.

2011-10-16 @ 19:45:32
Postat av: Jonna

Hade nog gett fasen i kappan och köpt huset, om det nu står mellan dom två grejerna menar jag ;))

2011-10-18 @ 13:15:22
Postat av: Mamma

Kappan vill jag oxå ha.

Huset skulle jag vilja flytta hit.

2011-10-19 @ 19:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0