Vintertid

Gråååååååttt ute.... fy vad trååk med denna årstid.. Sommaren, jag längtar efter dig.

Det blir inget med det fina fina huset, vi var på visningen och det var super men det ligger faktiskt inte där vi (Pontus) vill bo. Eller jag kan tänka mig det men det var visst inte bara jag som bestämde..Bygga något hus blir det aldrig iallafall. Jag/vi har alldelses för kort tålamod för det. Som Pontus sa, att bygga hus är som att göra hemmagjord sushi, man hinner tröttna på det innan det är klart. True, snabbt ska det gå....Idag har vi åkt och kollat på lite hus i Sjömarken också, men jag orkar inte se på alla som bygger sina hus på minimala tomter och efter ett tag mår jag illa och vill åka hem. Då åker vi hem till lägenheten och säger 'Vi har det bra här också!'
I veckan annars, mest jobb. Jag måååste hinna träna mer i veckorna också. Igår sprang jag vid Kype, det gick saakta. Orkar jag gå till Friskis idag innan ridningen? Jag tror jag måste det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0