Hicksted passed away

Efter en galen vecka på jobbet med massor med jobb så har helgen verkligen gått i hästarnas tecken:)

Nationella tävlingar på ridhuset hela helgen och jag var där och tittade både igår och idag! Igår var jag där med Linda och hon var ju inte så svårövertalad men annat var det med Pontus. Fick locka med mat och då gick det till slut. Hur kan man inte tycka att det är spännande att titta på (ponny)hoppning? Det går snabbt och händer saker hela tiden, någon brakar rakt in i ett hinder, en annan ramlar av och supertuffa tjejer i 10-11 årsåldern rider sina starka små ponnysar över hinder högre än jag någonsin hoppat. Respekt.

Som tur va gick vår lektion som vanligt ikväll. Gick kanska bra, jag blev totalt slut som vanligt! Roligt var det iallafall!

I eftermiddags tittade jag på världscupen i hoppning också. Helt plötsligt dog kanadensarens häst vilket var väldigt tragiskt.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jättehemskt! Stackars Eric.

2011-11-10 @ 09:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0