Utslagen i soffan

Vilken fullspäckad helg det har varit!!
Igår Göteborgsvarvet och efterförjande middag med jobbet och co. Det var riktigt tungt att "springa", 2h 26 min, tror till och med att det var sämre tid än förra året. Man kan konstatera att jag verkligen inte är (och kommer förmodligen aldrig att bli) någon löpare. Jag skulle kunna ha ett högre tempo eftersom jag knappt är andfådd när jag springer men jag får alldeles för ont i knäna och i ljumskarna efter ca 1 mil. Knäna är absolut värst. Jaja det är iallafall mycket jobbigare än Vasaloppet tycker jag, fast jag där brukar hålla på i ca 11 timmar.. konstigt..
Imorse gick jag upp tidigt igen för att åka till ridhuset!
Var med och hoppade en clear round på klubbtävligen, den häst jag skulle haft var halt så jag red Pontiac. Det gick bra och vi fick en rosett!! Det var helt klart helgens höjdpunkt!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va duktig du är! :-)

Vi får synas snart igen..

Kraam!

2011-05-22 @ 17:05:48
Postat av: Jonna

Vad kul! Heja dig!!

2011-05-22 @ 21:28:45
Postat av: Eija

Bra jobbat, du är allt en liten kämpare du!vi syns till helgen.kram.

2011-05-23 @ 09:25:22
Postat av: Eija

Bra jobbat! Du är allt en liten kämpare du.Vi syns till helgen.kram.

2011-05-23 @ 09:33:12
Postat av: Eija

Du ser inte dubbelt,det blir fel ibland.

2011-05-23 @ 09:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0