På plats i "förläggningen"

Kom fram till Sälen vid 23-tiden igår kväll.
Vi (alltså jag tillsammars med en kollega och fyra veteraner i 60-års åldern) bor i ett rum med våningssängar och spartansk toalett och dusch. Det är inget hotell direkt men lite bättre än de skrämselhistorier jag har hört om den här "förläggningen". Det som gör den så idealisk är att den ligger fem minuters promenadväg från starten.
Har idag lämnat in mina skidor för både stenslipning, glid- och färstvallning. Så jag hoppas att skidorna kommer att vara i topptrim imorgon! Nu blir det snart lunch och sedan vila. Sedan middag och vila på det.
Om man vill ha en spännande söndag kan man alltid sms:s VASA VL 18811 till nr 72777 så får man rafflande rapporter under dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Lycka till imorgon! Kommer säkerligen gå som en dans nu när du har en super duper vallning.

Kram

2011-03-05 @ 13:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0