Torsdag ikväll

Bara en dag av arbetsveckan, så skönt med helg. Extra roligt eftersom det är massa roliga saker som händer i helgen. Roligast är att jag ska titta på Grand Prix-tävlingar i hoppning i helgen. Hoppade själv i måndags, det var så roligt och gick ganska bra så det var toppenkul. Överväger att kolla om det finns plats i någon hoppspecialgrupp, men vill ju fortsätta rida i min vanliga också:)
Nu har jag iallafall köpt en racesafe säkerhetsväst. Köpte en begagnad på blocket, tyckte det var en bra lösning för att få den lite billigare. Hoppas nu att den passar.. annars får jag väl sälja den igen. Kommer nog nästa vecka.
Såg på "Borgen" igår efter träningen. Mmmm danskt är ofta bra och så även dansk design. Har tidigare kollat på den här lampan som sängbordslampa. Eller två stycken behövs ju. Nu slår det mig iofs att jag inte vet om Bestlite är danskt, men jo det är det nog. Vi får se, får fundera lite men jag tror att de skulle göra sig bra på sängborden..Men det skulle dom väl??
Annars då, det blev inget hus.. Vi letar vidare men det känns som det kommer att ta flera år och det kommer det nog att göra också.
What else?
Det går sådär med skidåkningen pgs sjukdomn och ingen snö/storm. Men i helgen får jag allt försöka pallra mig till konstsnöspåret på Lördag. Update kommer.
Nu God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0