Skidåkning

Igår var det strålande sol och äntligen perfekt väder för lite längd så det fanns inte direkt många undanflykter. Tyckte frukostbordet såg så mysigt ut med ljus och morgontidningarna (di samt min gratisprenumeration på Svd) så jag tog ett kort. (Som en riktig bloggare;) )
I bakgrunden ser man däremot mina halvt misshandlade hortentior som skulle behöva lite skötselråd. Deras blad har en tendens att torka ut trots att jag vattnar och vattnar.
Åkte iallafall 25 km igår vilket tog över tre timmar, det är kanske inte så bra tid men men.. Trodde inte att det skulle vara så mycket snö kvar men det var det inte. Spåren ligger rätt så högt så det kanske är det som bidrar. Det var iallafall full fart i skogen med många åkare som var ute och svettades. Riktigt härligt med strålande sol, vindstilla och ett par minus men varmare i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0