Onsdag

I måndags på ridningen gick det verkligen inte bra. Var väldigt taggad innan inspirerad av alla hästar och ryttare jag tittat på under helgen. Red denna figur:
Han var supersöt och snäll men jag fick inte till det alls i ridningen utan mest tjafs med huvudet och ingen rytm alls. Nya tag nästa måndag. Eller då blir det ingen ridning iofs eftersom jag är i London hela veckan.
Min blocketinköpta Racesafeväst kom igår också, passade bra och som ny så jag är glad:)
Ska dessutom rida extra i en hoppspecialgrupp två gånger i mars extra glad är jag för det!

Annars är jag ganska hostig och förkyld den här veckan. Tog ut mig ganska mycket på skidåkningen i Lördags och kände redan i söndags att jag var rosslig i halsen. Hoppas bara att det går över snart..

Kommentarer
Postat av: Linda

Det går inte alltid som man tänkt... Jag var inspirerad av Brinken men Eria var nog desto mer... Hon hade en extrem gång häromdagen o gjorde en typ capriole (?) Ja herregudars gamla dräktiga häst som bara vill jobba o hoppa hööga hinder. Glad för din skull att du får hoppa! =) Vi smittade nog ner varandra i helgen.. =/ Min hals är inte heller bra.. Ses vi ikväll kanske? Hade Varit trevligt. Kraam

2011-02-17 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0