Regnig advent

Regn och regn... ingen julstämning alls faktiskt..Var är snön? Jag måste ju åka skidor..I och för sig skönt att man slipper det ett tag till. Vi har precis varit ner på stan och druckit kaffe med Martin, Linda och Andreas. Jag fick köpa ett par nya handskar eftersom mina är spårlöst försvunna. Jag hade i allafall haft dem i två år vilket är lite av ett rekord så det var ändå inte helt dåligt! En ny mössa blev det också, en skogsgrön, den matchade min halsduk så bra! Vi var en sväng i Peakaffären och där fanns ju en del saker som man kan tänka att ha på sig när det blir dags för skidsemester! Som vi för övrigt måste boka SNART. Annars då?? Jo vars, bara tre veckor kvar tills jul och Gräsö. Ska bli trevligt! Idag köpte jag min första julklapp också, och sen blir det inte så många fler. Skönt att vara igång! Igår var vi på bio och såg Twilight, den var såklart fantastiskt bra! Tänk om man ändå va en vampyr;) Nog om allt oväsentligt, i morgon är det klubbhopptävling!! Jag ska rida Thalita och är redan nervös :) Jag och Linda har intalat oss att om det till och med är barn med så kan ju inte banan vara såå svår. Vi får se hur det går och det är bara på skoj såklart. (Eller är det verkligen det??) På Thalita kan det gå lite hur som helst så vi får se :) Måste nog muta henne innan med morötter. Vita ridbyxor har jag i allafall inskaffat töntig som jag är. Det får bli dom, min ridskjorta jag fick av farmor julafton när jag var 13 (då alldeles för stor men "bra att ha att växa i") samt en mörkblå Ganttröja över och eventuellt Racesafe-västen. Man kan ju inte se ut hur som helst när man ska träffa alla boråsbratz ;) Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får vi åka till Borås imorgon med en stor banderoll och heja på dig! Lycka till

2011-12-03 @ 14:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0