Krasslig

Tur att det äntligen är helg!! Jag är tyvärr sjuk vilket är trist, men börjar känna mig lite bättre som tur är. Veckan har varit stressig med två julbord och dessutom vara helt slut och ont i huvudet tillsammans med jobbig bilkörning i snökaos är inte så bra kombination. I går somnade jag kl 21 i soffan och sov till 10 idag så nu är jag i allafall utvilad! Idag blir det nog längdskidor på tv hela dagen för att kurera mig och ikväll blir det att titta på Nobelmiddagen. Längtar till hopplektionen imorgon och hoppas att jag orkar rida. (Det ska mycket till att jag inte ska orka däremot). Imorgon ska vi hoppa en bana och få skriftlig bedömning av en gästhoppryttare, mycket roligt/spännande ska det bli. Tittade på en film från min ritt från förra helgen och det är verkligen kul att se sig på film när man rider. Helt klart ett par saker som jag behöver träna mer på, bland annat att sitta mer still och nere med handen samt att rida lite mer fram. Jag tyckte ju att jag red jättefort men på filmen går det inte alls snabbt, haha vad annorlunda det kan kännas mot verkligheten. Nu ska jag planera allt som ska fixas innan jul, när jag ska gå till frisören, vilka julklappar som är kvar att fixa och tänka ut något att ha på sig på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0