Dan före dopparedan

Här kommer julhälsningar från Gräsö!! Jag kom till Öregrund igår, blev hämtad på Arlanda av pappa och det var såå skönt att inte behöva åka buss m.m. till Öregrund. Idag har vi promenerat med hunden på morgonen och efter det var jag till Camilla och Bellan och fikade och det var väldigt roligt att träffas eftersom det var ca ett hundra år sedan sist. Bellan fixade mina naglar och jag har aldrigt haft så fint målade naglar förut<3 Ikväll har jag och mamma klätt julgranen, kollat på julkalendern och föreberett inför imorgon. Jag har även avsmakat den inlagda siken som i år gör comeback på julbordet!!! God Jul allesammans, nu ska jag gå och lägga mig pch läsa Jens Lapidus senaste, jag har ju semester den här helgen:))

Kommentarer
Postat av: Linda

Nää nu vill vi läsare ha UPDATE !! :)

2012-02-27 @ 09:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0