3:dje plats!

Åh va roligt det var idag på tävlingen! Thalita var superpigg ocj jätteduktigt och hoppade så fint över alla hinder. Vi hoppade felfritt och fortsatte med omhoppningen där vi tyvärr fick ett tidsfel. Jag tyckte såklart vi red jättesnabbt men det gjorde vi nog inte :) En planerad sväng som jag trodde jag skulle kunna svänga snävare i blev inte alls så utan det blev den långa vägen. Dessa små misstag beror ju till stor del på att man är alldeles för oerfaren på tävling. Kul hade vi i allafall!

Kommentarer
Postat av: Eija

Grattis! så jättebra det var ju första tävlingen. jag hade velat vara där.kanske en annan gång? Kram Eija.

2011-12-05 @ 07:33:13
Postat av: Anonym

2011-12-05 @ 07:44:25
Postat av: Stakeholder

Ridturen kan ses på: http://www.youtube.com/watch?v=wV3NtxrjmOE

2011-12-10 @ 13:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0