Varför applåderar alla på charter?

Vi har haft en jättehärlig vecka i solen, verkligen varmt och skönt och massor mer sol. Vackrast var det vid Baloslagunen med turkost vatten. Grekland däremot är det värsta u-landet jag varit i. En grundkurs i logistik skulle säkert förbättra flygplatssmidigheten med 300 procent.
I helgen har vi varit på dödelsedagskalas med kräftskiva, trevlig fest där vi spelade mycket rundpingis. Hur kul är det inte att spela det? Det var flera år sedan sist!
Balkongen är fin igen. Det lilla som var kvar i blomlådorna efter sommaren har kastas och nu sitter där ljung och andra höstblommor, riktigt fint blev det.
Nu är det höst och det är bara att se fram emot julen. Fast det är ju massor med roliga saker som vi ska göra innan den kommer också!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Eija

Jag applåderar för att jag med pilotens hjälp överlevde,tror alldrig det när jag går ombord.ja nu får vi se fram mot jul och en härlig vinter.

2010-09-13 @ 12:55:05
Postat av: Jonna

Nej det är en bra fråga. Det är nog sedan Lasse Åberg gjorde sin film. Man blir så full i skratt.

Hästmässan nästa!

2010-09-13 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0