Nej Söndag igen..

Varför går helgen så fort??

Helgen har iallafall varit jättebra, massor mer roliga saker och jag har lyckats hålla mig lugn och inte stressa alltför mycket. Vilket kan vara mitt problem ibland.

I fredags var vi i Fritsla hos Linda och Martin, jag red Cocos på volten och Linda fick instruera, kul var det. Efteråt tacos!

I Lördags tvätt, fika på stan, lite shopping, jogging 5 km plus tre gånger uppför mördarbacken. Lite seg i benen blev jag efter det. Som middag lagade vi råraka med sikrom och till huvudrätt ankbröst. Jag utnyttnade min julklapp från Delicard sen om sider och hade lite delikatesser utanför dörren på fredagseftermiddagen. Som avslutning såg vi Wallstreet, den ursprungliga från 80-talet. Är sugen på att se Money never sleeps nästa helg.

Idag har vi varit H-ljunga, fikat hos M&M och ätit hos Eija och Kurt. Gott och trevligt. Sen köpte jag äntligen mitt träningskort och gick på skivstång+kondition, och nu är jag helt jättetrött. Tur att det "bara" är ridning imorgon..

Nu valvaka, skönt när valet är över. Spännande ikväll! Synd att SD verkar komma in i riksdagen. Vissa ser välkammade ut men jag är hel övertygad om, utan vidare djupare undersökning, att de flesta som röstar på dessa är lågutbildade, osäkra på sin egen förmåga, har inte varit utanför Sverige och har på så sätt inte upplevt andra kulurer, själviska och saknar sympati för andra människor. Skäms.

Nu har vi Söndagsmys med popcorn, Whiskey respektive Bailys. Gott är det.

Bye bye för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0