Money never sleeps..

Jo men den var väl bra, men blir lite pepp och vill handla på börsen och tycker att det är ascoolt med aktier och tänker att nu ska jag hem och göra lite klipp. (Filmen var i och för sig mer eller mindre en kärlekshistoria). Nu är jag hemma och börsklipp känns direkt lite mer avlägset. Har iofs köpt några Scania aktier och hoppas på stadig uppgång, för sent kanske? Det är ju inte monsterbelopp för min den så det är mest på skoj:)

Annars så ska jag faktsikt sticka en pull-over. Måste bara köpa rundsticka och garn först. Och lära mig sticka igen. Annars får jag väl fråna min metrosexuelle sambo om han inte kan lära mig;)

För det tredje så har jag träningsvärk!! Nu har den verkliga vasaloppsträningen börjat. 5 dagar i veckan om man räknar ridningen för träning och det gör man ju förstås. 

Nu ska jag sova iallafall, sov så gott och ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0