Veckan

Denna vecka har jag inte hunnit att träna så mycket som jag kanske hade behövt. I måndags red jag, vilket jag definitivt räknar som ett träningspass eftersom jag är helt genomsvettig och öm i hela kroppen efteråt. I måndags tränade vi på att flytta in bogen innanför spåret, efter ett tag gick det riktigt bra! Längtar tills imorgon, undrar vilken häst jag får rida då?

Just nyss skulle jag deklarera btw, men det var "fullt" när jag skulle logga in så det stod att man skulle prova om en stund igen. Hoppas det funkar då för jag vill gärna deklarera på nätet med min e-legitimation, men det känns att det kan vara fler än jag som tänker såhär ikväll, den näst sista dagen. Ute i god tid, som vanligt;)

Idag har jag sprungit en mil iallafall, vi åkte till Holsljunga och skulle äta middag så Pontus släppte av mig när det var en mil kvar så joggade jag därifrån. Det gick rätt så bra, det var ganska platt och jag fick inte ont i knät. Det tog 55 min och det är jag ganska nöjd med. Igår sprang jag också, men då 5 km vid Kypesjön samt två gånger uppför "mördarbacken", vilket kändes lite i låren idag, jag hade lite träningsvärk idag. Vi får hoppas att jag hinner springa någon gång innan fredag igen, på söndag ska jag vila nämligen eftersom på måndag är det vårruset i Göteborg vilket ska bli jättekul!

Nu ska jag försöka deklarera igen, vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0