Hoppning ikväll

Sitter på tåget hem från jobbet, det är med nöd och näppe jag hinner med tåget. Måste verkligen ha en bil snart!
Idag har det varit full fart som vanligt, det är skönt med ett jobb där det oftast är full speed hela tiden. Att inte ha något att göra är verkligen det värsta som finns.
Ikväll ska jag på ridlektion, ska bli så roligt. Undra viken häst jag får rida idag. Vi ska iallafal hoppa, det ska bli roligt men jag är lite smånervös också!
Har idag även försökt agera reseförmedlare genom att boka hotell till ett par bekanta i spanien, får se hur detta slutar. Jobbigt att ha visst ansvar för deras semesterm men det ska nog gå bra till slut om bara Mr Martinez förstår var jag säger:)
Nu måste jag leta bil på blocket, tiden räcker sällan till så det gälller att få saker utförda under tiden man pendlar.
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas det går bra ikväll, det kommer nog gå jättebra med hoppningen! Carro kollar upp det här med bilen någon gång nästa vecka. Kram

2010-05-18 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0