Dagens ridpass

Precis kommit ut ur duschen efter ridningen. Det var roligt men jag känner mig inte direkt duktig. Red samma häst som de andra två gångerna. Idag skulle vi träna på galoppfattningar och att böja och ställa hästen på serpentinbågar. Ja det gick ju bra om det skulle varit galoppombyten det var vi skulle göra och inte avsaktningar emellan. Hade svårt att få stop på hästen från galopp till trav och att ställa honom rätt. Men men det är bara att träna på:)

Nästa vecka ska jag springa vårruset så då kan jag inte rida och sen gången efter det blir det hoppning, ska bli roligt!

Fick btw det bekräftat idag att jag nu har fast anställning, känns bra.

Nu ska jag sova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!! Hopppas vi ses snart! =) Kraam

2010-05-04 @ 08:10:54
Postat av: Jonna

GRATTIS!! Och det där med galoppombyten och serpetinbågar och snett igenom och halvt igenom och rakt igenom och allt vad igenom det är, det kommer med tiden! Du är duktig du!

2010-05-04 @ 20:17:07
Postat av: Eija

Grattis till den fasta anställningen,vi ses på lördag.

2010-05-06 @ 10:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0