Söndag

Igår hämtade vi till slut äppeltavlan, fixade inramning på Gallerix. Nu ska den bara upp på väggen!
På Cervera gick det bra igår, vi lämnade tillbaka besticken och fick 2600 på tillgodokvitto. Sen såg vi att de hade sänkt priset även i denna butiken. Men imorgon köper jag nya, fast i Göteborg.
Igår hade vi det mycket trevligt hos Jonna och Fredric, vi fick grillat, rosé och pannacotta!! Riktig sommarmat, så gott!
Har sådan fruktansvärd träningsvärk idag, igår var premiärjoggingtur för i vår. Och min kropp är helt förstörd, men det var roligt iallafall och det var inte så illa med konditionen tror jag som det kunde ha varit, kommer nog bli bra detta. Vi får se om jag lyckas få någon plats till Göteborgsvarvet, tror inte det men man vet aldrig. Får försöka träna med det som mål iallafall, även om det är lite osäkert om det blir något lopp.
Nu får vi gå ut i solen!!
hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Linda G

Skönt att det löste sig med besticken... Så himla dåligt alltså... Hoppas allt är bra med dig annars... Jobba inte ihjäl dig gumman!

Kramar!

2010-03-18 @ 13:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0