Lördag

Det blev shopping i Göteborg med Jonna, vilket var mycket trevligt!
Köpte några presenter, en tröja till mig själv och ett par skor. Sen köpte jag påskliljor, imorgon blir det omplantering av "hinken" på balkongen. Sen gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag KÖPTE påskris. Hur sjukt är det inte att behöva köpa det? Det kostade 20 kr. Hela vägen hem från Göteborg funderade jag vart jag kunda stanna och stjäla lite ris men regn, fel kläder och ingen bra plats att stanna på gjorde att jag fick köpa det på ICA. Men ska det stå i vatten eller inte? Hmm svårt, jag är inte en sån van påskpyntare märker jag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

I vatten om du vill ha videkisar, utan om du vill slippa. Var och snodde ris på föramlingshemmet, men med mr Hampus hjälpblev riset på sne och ganska konstigt. Men mem pyntat är det vart fall:)

2010-03-28 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0