Söndag 24 Jan

Nu är helgen snart slut igen, den går alltid lika snabbt! Svish så är den slut. Idag fick jag med mig Pontus ut i längtspåret iallafall, fick muta med choklad och sockerkaka men det gick till slut;) Vi åkte en slinga som jag trodde skulle vara en mil, det kändes kort det håller jag med om och när vi kom fram så pratade vi med en annan skidåkare som sa att det bara var fem km. Besvikelse. Då var vi så fikasugna så det var inte snack om att åka ett varv till. Jaja om det blir åkning nästa helg får vi ta den andra rundan som enligt samma man ska vara en mil.

Igår var vi till Jonna, Fredric, Hampus och Fabian. Stora familjen. Det var mycket trevligt och det känndes som back in the days att vara där och äta middag på helgen:)

Nu blir det Snabba Cash, baconsnacks och nappar, bästa biogodiset!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Håller med dig om att det kändes precis som "förr". Alltid lika trevligt att ha er här.

Hoppas filmen var bra!

Kram kram

2010-01-24 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0