Drömmen om ett berg

Igår var jag på kontoret hela dagen och fixade med nya möbler, väldigt tjusigt blev det. Ny plats på kontoret också, tror att det kommer att bli mycket bra. Tyvärr innebär detta kort helg eftersom det bara är idag, Söndag, som är helt ledig. Vinterstudion står alltid på här hemma på helgen, men nu börjar jag faktiskt bli lite trött på vintern och skidor, vill gärna ha vår nu:) Vår så vi kan börja jogga igen, ska bli hur härligt som helst. Lätt att säga nu i och för sig, att det ska bli härligt alltså, tror inte att man kommer att tycka att det är lika härligt när det väl ska ske..

Igår när jag åkte hem lyssnade jag på radio där några svenskar klättrade i Nepal. Det är en återkommande dröm jag har, att någon dag få bestiga ett berg. Eller lära mig klättra för det första, men vi får se om det blir så någon gång. En bo som jag gärna skulle läsa igen är "Tunn luft", som tyvärr inte säljs/trycks längre så jag vet inte var jag ska hitta den, om någon skulle ha den hemma så får ni sga till.

Nu ska vi gå och träna på gymet.
 
Ha en bra Söndag!




Kommentarer
Postat av: Eija

Roligt att det blev fint och trivsamt på jobbet,viktigt när man tillbringar så många timmar där.Och på tal om berg, med din vilja kommer du säkert upp på ett berg en gång.Ha en bra vecka,och hälsa. Kramar.

2010-01-31 @ 16:40:14
Postat av: Jonna

Hittar du ett bra lära sig klättra ställe säg till för det är något jag hemskt gärna provar på.

2010-01-31 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0