2010

Jag funderar på att ta ett ryck och börja skriva lite här igen. Maybe.. Jo ett försök ska jag göra iallafall. Ska försöka att uppdatera iallafall tre-fyra gånger i veckan men det kommer troligtvis att variera lite!

Idag har jag varit ute i skidspåret för andra gången i år, det blev en mil idag, jobbigt och inte så kul egentligen. Eller det är ju kul men inte medans man åker, då är det bara en plåga. Men sen när man är klar då tycker man att det var kul. Strange.

Over and out så länge!


Kommentarer
Postat av: Linda & Cocos

Hejsan! Vad kul att du är tillbaaka! =) Ha en bra dag at the office.....



Kram (genom misstag fick jag bli riden två gånger igår på mindre än 4h. Ha! Ska ge igen!) C

2010-01-18 @ 11:21:06
Postat av: Jonna

Vad kul att du är tillbaka! Hoppas allt är bra!

Kram

2010-01-18 @ 20:33:36
Postat av: Eija



Tycker också det är kul att du är tillbaka,ha det bra.

2010-01-19 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0