OS

Spännande med OS tycker jag, like a lot.

Det rullar på i hög fart här under veckorna annars, känns bara som att man äter, sover, tittar på OS och jobbar. Lite trist men det är väl så det är för de flesta. Fem veckor kvar till sommartid tror jag att det är. Den söndagen det blir sommartid är den bästa dagen på hela året enligt mig. Det var ännu bättre förr när man hade häst för då betydde den extra timmen att man hann rida efter skolan/på kvällen. Nu är det ju inte så längre men jag tycker fortfarande det är en helt fantastisk dag.

I helgen ska vi till Holsljunga och gå på 50-års kalas, ska bli trevligt! På lördag måste jag verkligen försöka klippa mig också och köpa de besick från Cervera som vi ska köpa nu till sist.

Snygga eller hur? Har letat hur länge som helt efter Gense bestick med tre "piggar" istället för fyra på gaffeln, men nu ger jag upp.

Nepp, nu är det anja, bara att hålla tummarna. Man blir ju skidsugen nu när man ser alla på tv!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Eija

Jättesnygga bestick.Jag tycker det är skönt att du inte åker störtlopp,det är nervpirrande att se dom.

Vi syns på lördag.

2010-02-19 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0