Nu var man ett år äldre igen.

Vad allt går fort, sommaren och hela det här året. Har snart jobbat ett år på jobbet och snart är det väl nästan jul igen.
Skönt med 4-dagars vecka den här veckan iallafall. Men jag ska egentligen inte klaga på jobbet, varje dag bara svichar förbi, helt plötsligt är det lunch och sen helt plötsligt är klockan sex och man ska försöka gå hem. Det är väl tur det ändå.
Tack alla som skickat sms eller på annat sätt kommit ihåg min födelsedag, mycket vänligt!
Jag grattar mig själv genom att åka till Budapest med Maria och Hanna, ska bli jättekul! Firade in helgen och den angenäma åldern 26 med ett glas vin och lite flötiga pommes på flygplatsen. Planet är 30 min försenat så jag får fördriva tiden lite här, funderar på att lyssna på Östbergs sommarprat som jag har i iPoden.
Btw, min ovana bloggande gör att jag inte ens behärskar att ta bilder med mobilen, glömmer alltid att vända kameran 90 grader, åt vad blir det nu...höger?
Annars ser jag väldigt mycket fram emot Grekland om två veckor<3
Men nu får jag njuta av Budapest, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: jonna

Trevlig semester!! Kram

2010-08-20 @ 21:09:14
Postat av: Eija

Ha det riktigt bra i helgen!

2010-08-21 @ 11:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0