Close to home

I helgen var vi på musikfestival här i Borås. Det ösregnade mest hela tiden men det var ändå väldigt trevligt. Bäst på scenen var överlägset  Kid Galahad och Timo Räisänen. Sämst var Crusified Barara, lät som de spelade en enda låt i en hel timme.. och lite vääl hårt för min smak.
Ulf och Margareta har varit hos oss i helgen och vi har haft det jättetrevligt. På festivalen såg vi bland annat Amanda Jenssen, Fibes oh fibes, Elin Ruth Sigvardsson, Timo Räisänen, Bob hund och Mustsch. Det var roligt men jag är ju så dåligt inlyssnad på den här musiken av det enkla skälet att jag inte är intresserad av musik helt enkelt, jag är på den nivån att jag lyssnar på RixFM och P3 i bilen till och från jobbet.(Varför tycker folk att man är strange om man inte är intresserad av musik?)  Så jag kände ju igen kanske fem låtar på hela helgen, men dom var jättebra:)
I lördags hann vi uträtta alla ärenden på stan som skulle ha gjorts under hela sommaren. Skönt. Köpte en höstjacka för nu känns det verkligen som höst här.
Nu är det lite som ska fixas innan Grekland på fredag, ska bli mycket skönt att åka bort en vecka. Sista semestern för i år. Sen är det bara att köra järnet på jobbet.
Jo förresten Budapest var helt fantastiskt vackert och roligt!! Vi bodde superfint och hade tre roliga dagar där, relativt billigt och vi åt väldigt god mat! Dr Alban var hetaste artisten just nu och när dj:en på ett uteställe började spela en gammal alban-låt blev alla helt galna, lite kul. Annars var det mycket syntet och magtröjor på tjejerna men det är ändå en stad som jag verkligen rekommenderar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Önskar er en riktigt trevlig resa!!!

Njuuut! verkligeheten kommer alldeles för snabbt tillbax. Sen får ni snart ta och komma förbi o umgås lite.... Kraam

2010-09-02 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0