Tillbaka till verkligheten

Ahh vardag igen. Helgen gick verkligen snabbt! Familjen och vänner träffade vi, det var mycket trevligt. Jag tog ju kort men varför varför blir alla roterade när jag ska ladda upp dem?
Idag, regn och grått ute och jag sitter på tåget hem. Jo då ska man väl få krypa ner i tv-soffan och slappa lite när man kommer hem? Ehh nej då, vi ska ut och jogga..så tråkigt, eh jag menar uppfriskande det kommer att bli. Anledningen är att jag idag fick reda på att det finns en plats till mig i Göteborgsvarvet, ca 2,2 mil. Ca 6 veckor kvar = Träning är bråttom. Har pratat om att jag velat springa men det har ju varit när det har varit fullt och ingen plats kvar till mig, nu när det plötsligt uppstår en vakans är jag inte lika tuff längre. Puh det känns lite motigt. Men jag tjatar ju allid om att jag gillar mål och blatten datten så det är väl bara att ta tag i det och träna lite.
Jaja, annars då?
Varför kommer man inte fram till ICA banken? Jag vill ju ha en kod till mitt ica-kort så jag kan betala med det på ICA. Jag tror att det inte ens jobbar ngn på ICA's kundservice.
Annars idag var det mycket att göra på jobbet men det gillar jag.
Nu ska jag strax gå av tåget och cykla hem!
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är viljestark och kommer klara det på ren vilja! Och så har du en bra grund kondition också.

2010-04-06 @ 21:59:51
Postat av: Eija

Passa på och spring innan du blir 60 och får ont i knäna, det är ju så härligt å kul!!!!

2010-04-07 @ 06:33:46
Postat av: ella

då hade ni det bra var jag förstod!!!

2010-04-07 @ 18:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0