Söndag

Den här helgen har vi handlat jättefina blomlådor till balkongen, där har jag planterat lite kryddor och lite blommor, fint blev det! Nu hoppas jag bara att de inte fryser om det

Igår var vi hela dagen i Varberg på spontanutflykt. Det var sol och fint, vi åt glass tillsammans med Andreas och Ingrid och sen fikade vi med Pontus kusin. Varberg är mysigt.

Nu är jag dödstrött eftersom jag sprungit nu ikväll. Tänkte att jag måste springa lite längre sträckor så idag sprang jag iallafall 8,6 km vilket var rätt så jobbigt faktiskt. Fick rätt så ont i knäna och det gör mig lite orolig att jag inte kommer att orka springa 21 km. Undrar om jag tagit mig vatten över huvudet med halvmaraton, men jag får helt enkelt promenera om det blir för jobbigt.

Imorgon blir det jobb och ridning, ska blir roligt. Har däremot fortfarande träningsvärk i ljumskarna sedan förra gången´, undra hur länge det kommer att sitta i?

Tack och godnatt, nu blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0