Min första ridlektion

Har jag avklarat idag!

Jag skulle vara där halv åtta så jag åkte direkt efter jobbet. Hoppning skulle det vara, ahh... vilken chockstart! Men jag gillar ju att hoppa så det var roligt! De andra damerna i min grupp var trevliga, i min ålder upp till 50 års åldern kanske. Jag fick rida en häst som hette Tarzan, stark och stor och jag kände mig jätteliten och ganska ringrostig. Men det gick väl hyfsat bra men jag är ju inte Malin Baryard direkt. Finns ett och annat och träna på kan man säga. Nu har jag väldigt ont i hela kroppen men är rätt så nöjd!! Ska dit nästa måndag också!

Kommentarer
Postat av: Eija

Kul, nu kan du och Kurt snacka hästhoppning,han hade ju det som intresse i sitt förflutna.

2010-04-20 @ 19:13:13
Postat av: Jenny

Det här gillar jag skarpt! Åh, just ja ska komma ihåg att bränna ut lite film/bilder åt dig också, bara vi köpt mer skivor. Kram på dig!

2010-04-22 @ 19:27:18
URL: http://www.jennys-dagdrommar.blogspot.com/
Postat av: ella

Det låter roligt Kram Ella!!!

2010-04-24 @ 09:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0