Hej Onsdag!

Dagens tråkiga nyhet var att föreläsningen som jag skulle gå på är inställd pga att föreläsaren är sjuk. Typiskt. Hur ska jag nu kunna pimpa mitt CV?

Vad har hänt hittills i veckan? Igår målade jag taket i köket, det blev bra. Nu börjar snart köket bli klart. På lördag ska vi äntligen gå i lite affärer för att kolla/köpa inredningsprylar. Det som är mest akut är nästan badrummet, just nu har jag alla saker i en stor påse för att det inte på långa vägar går in i badrumsskåpet. En "möbel" till badrummet alltså tack!

Jag har dessutom sökt jobb nr 1 av 3. Nu ska jag börja med nr 2 under dagen. Ja, jag har ju också lånat lite böcket på högskolans bibliotek. Boken "Resultat, balans och likviditet" (mycket bra) har jag precis läst ut, så nu kan jag nästan bokföra och göra en balans- och resultaträkning. I allafall på Holmströms Video som var exemplet i boken, en firma med ca fem verifikationer under hela året.. haha.. men jag är iallafall på väg. Anledningen till att jag läser om det här är, förutom att jag tycker det är kul, för att friska upp mitt minne. Läste kurser om ekonomistyrning m.m. för några år sedan men kommer inte ihåg så mycket. Så jag känner att jag gärna vill kunna detta bättre än vad jag kan idag.


Badrumskaoset.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är duktig du, som en liten kvinnlig McGyver ( eller hur han nu stavas )

Det där badrumskaoset känns igen tycker jag i hela vårat hus. Får inte till knixet riktigt. Men vi kanske skulle ta en IKEA tripp du och jag. UTAN suckande karlar!!

2009-09-09 @ 12:58:47
Postat av: Andrea

Jonna: IKEA låter som en utomordentligt bra idé!

2009-09-09 @ 13:03:58
Postat av: Anonym

Men med deras kreditkort kanske ;)

2009-09-09 @ 16:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0