Greasefest och ridning!

Helgen var verkligen toppenbra, vi åkte till Holsljunga i Lördags och gick på Greasefest! Jag hade en superfin outfit jag lånat ihop, en Marilyn Monroe-peruk och ett par mycket schnaidiga glasögon. Festligt kan man säga. Det blev mycket dans rajraj. Söndagen var något seg. Jo i Lördags var vi också och tittade ut tapeter som de håller på att sätta upp just nu, två timmar tog det för tre sorters vita. Något svårt att bestämma oss eller?

Idag var det iallafall gå upp med tuppen som gällde, målarna skulle ju komma 07.00. Jag tillbringade förmiddagen på Pontusens kontor och nu på eftermiddagen var jag med Linda och red. Så roligt! Fick inviga mina ridstövlar, de är väldigt obekväma att gå i men de är hur sköna som helst att rida i, och det var ju tur! Nu är jag helt hästfrälst igen och kommer troligtvis surfa hästsidor/annonser i flera timmar;)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja eller så gör du som så att du ringer till BRK och skriver in dig där!

2009-09-21 @ 15:59:59
Postat av: Andrea

Jonna: Ja det vill jag!! Men min deal med mig själv är att jag måste ha ett jobb först!

2009-09-21 @ 16:37:11
Postat av: Jonna

Det är ju faktiskt en bra deal, då får vi hoppas att ett jobb dyker upp snart!

2009-09-22 @ 07:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0