De eviga tapeterna

När man ringer samtal så brukar det hända saker. Det är något jag borde göra oftare tror jag. Vi har ju blivit lovade av vår hyresvärd att det skulle tapetseras om i två rum. Eftersom det var snart två månader sedan vi flyttade in och inga tapeter har setts till så började vi undra. Förra veckan kontaktade jag hyresvärden som sa att han hade beställt arbetet av en målarfirma för några veckor sedan och att dom skulle kontakta oss. Jaha så vi väntade lite till. Men igår orkade vi inte vänta längre så jag fick ringa dem och det visade sig att vi kommit bort i deras system. Så vilken tur att vi ringde, annars vet när vi hade fått omtapetserat. Så nu visade det sig att vi skulle få omgjort i sovrum, hall, vardagsrum och kök - alltså i hela lägenheten. Och jag om just målat även taket i köket. Det kommer nog att bli toppen, vardagsrummet och sovrummet visste vi om, men inte hallen så det var en överraskning! Nästa vecka så får vi se alltså om dom kommer!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Det blir bra, dom är nog tacksamma att du redan målat om köket

2009-09-10 @ 15:07:31
Postat av: Eija

Va roligt, du får begära timpeng för arbetet.

2009-09-10 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0