Dagen

      


Det är banne mig snyggt med mörkbrun bets. Idag har jag målat Piniwinisar och två pallar i mörkbrun bets, blev riktigt bra. Den mönstrade tapeten har vi i sovrummet nu, inte så harmonisk kanske. Men rätt fin tycker vi.

Tapeterna i vardagsummet blev fina också. Dessutom målade jag själv taket i hallen igår, nu är allt tipptopp! Tyckte så synd om tapetseraren som berättade att han var ifrån Gävle och inte trivdes här i Borås bland annat på grund av att det inte finns något hav med vass här. Hemma i Gävle brukade han fiska i vassvikar. Här finns bara sjöar, och han har rätt, det finns faktiskt dåligt med vass. Har inte tänkt på det tidigare.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men vi har lite vass i Holsljunga, dom korten jag tog finns det några små små vass strån på. Du kanske skulle gett målaren dom. Du är lite av en McGyver har sagt det förr och säger det igen!

2009-09-25 @ 10:16:24
Postat av: Linda

Vi får leta vass till dig!!

Fasen va bra det blev!

Kraam

2009-09-25 @ 12:58:42
Postat av: Eija

Det var en jättefin tapet,även en piffupp för pallarna. Vi kommer till helgen och kollar.Kramar.

2009-09-27 @ 14:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0