Bloggar jag läser

Tänkte göra en lista på de bloggar jag dagligen läser (utan inbördes ordning): 

Englas showroom  - En blogg jag läst i flera år, tycker den var mycket bättre förr med jag kan ändå inte låta bli att kolla den.

Blondinbella - Ja jag läser blondinbellas blogg, jag erkänner.

Tävlingsryttaren - En tjej som skriver hur hon tävlar och tränar sina hästar på elitnivå, intressant och spännande. 

Linda K - Vet inte hur jag hittade den här bloggen, jag känner inte LindaK alls, men jag tycker att hon skriver bra och fyndigt. Dessutom har hon ofta snygga outfits att inspireras av.

The Sartorialist - Kultblogg jag kollar på med jämna mellanrum.

Ebbas blogg - Har läst denna blogg i flera år också, tycker även denna var bättre förr men det kanske var på den tiden inte modebloggarna hade lika stor konkurrens som idag.

Freja Lindskog - En ytterligare hästblogg.

Style by Kling - Enligte mig en av de med snyggast stil i Sverige, långt ifrån min egen men jag skulle vilja se ut som henne.

Mogis - Ja bara helt konstig blogg. Jag gillar att läsa om henners snygga kläder i och för sig. Sen kan jag inte sluta förundras över hur hon har råd att shoppa som hon gör, att inte hennes pappa klipper kreditkortet är fortfarande ett mysterium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0