Vilken start på dagen

..det var idag. Upp relativt tidigt och tog bussen till stallet och Linda! Red en tur i skogen, superlovely i solen när dimman började lätta! Gick kanoners tills Cocosbollen trampade av sig en sko, stackarn.. Uhuuu..jag vill ha en egen häst, Pontus varför vill inte du ha en egen Cocosboll??

Igår var jag btw på franskkurs, väldigt bra det också! Det visade sig att vi endast är åtta stycken, alla i relativt olika åldrar och med olika yrken, jättekul! Ska bli nyttigt att repetera franskan lite. Den här veckan har varit så bra på alla sätt, skönt med en vecka där saker och ting går som man önskar! Det är ju inte alltid så, så man får vara glad för när det väl inträffar:)

Nu; snart helg och jag måste ta tag i lite grejjer här hemma.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Eija

Lycka till med franskakursen denna veckan, jag hoppas att veckan blir bra. Tack för i lördags, jättetrevligt. Kram.

2009-10-05 @ 09:13:35
Postat av: Jonna

Vi får köpa varsin cocosboll du och jag så kan P och F sitta i sina båtar med fiskedrag.

2009-10-05 @ 10:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0