Ridbloggen



Imorse var jag i Fritsla hos Linda och red en sväng! Det var hur kul som helst, som vanligt! Blev fascinerad över hur lugna hästarna var, vi var tvungna att tränga oss förbi en brummande skogsmaskin samt förbi en timmerbil, vilket inte var några som helst problem. På kortet ser jag ju inte ens så liten ut som jag ibland känner mig, är ännu inte så van att rida stor häst, men kul är det definitivt!

På eftermiddagen skyndade jag mig ner på stan, var tvungen att ordna lite saker inför imorgon. Köpte ett par stövletter som är snygga till kostymbyxor samt en blus att ha under min kavaj. Nu är jag dödstrött i hela kroppen och skulle gärna ta en nap i soffan.

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket ekipage! Cocos är jätte tjock o snoret rinner... =) Tack för mycket trevligt sällskap!

Lycka till imorgon! Det jobbet är ditt! Nu är det DIN tur! Kraam

2009-10-27 @ 18:11:20
Postat av: travfantast

Vilken sportbil du har fått med i bakgrunden, tänk om man hade en sån. Är det en travare du har?

2009-10-27 @ 19:41:55
Postat av: Matilda

Jag håller alla tummar och tår!

2009-10-27 @ 20:24:19
Postat av: Linda

Travfantast! Nä det är en fång häst som skorna bara ryker av på!

2009-10-28 @ 08:46:48
Postat av: A

LOL..

2009-10-28 @ 15:25:11
Postat av: Ella

Vilken snygging till häst!!!!

2009-10-28 @ 18:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0