Le week-end

I helgen har vi shoppat massa grejjor till lägenheten, kuddar som inte alls matchade med de andra, överkast och handdukar m.m. Varför är heminredning så svårt? Det är verkligen inte min grej, men jag vill så gärna att det slka bli fint och genomtänkt, men jag har inget bra öga alls för det. Sen har jag köpt lite nya kläder till jobbet. Nu har jag iallafall så att det räcker denna vecka, men nästa helg måste jag nog fylla på med lite mer igen.

Idag har jag varit och ridit i Fritsla igen. Det gick bra och jag blev helt slut som vanligt, men det var skoj! Cocos är en så söt häst. Längtar redan tills nästa gång!

Nu ska jag äta middag och mentalt förbereda mig för morgondagen, har laddat upp med att köpa Berocca så att jag ska vara pigg iallafall....



Ses..


Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter jätteroligt med en ridtur. Är jätte avundsjuk på dig!!

Hoppas att denna veckan kommer gå bra på jobbet.

Och tack för hjälpen av Pontus.

Kram

2009-11-08 @ 18:14:06
Postat av: Eija

Lycka till i veckan.Berocca är kanon,oj vad pigg man blir,till och med Kurt kan man få i det,dä du.Hälsa Pontus.Kram.

2009-11-09 @ 09:16:39
Postat av: Pontus

Ja du Eija, får du i Kurt det så måste det vara bra! :) /Lillebror

2009-11-09 @ 09:33:24
Postat av: Linda

Väntar med spänning på att höra om Berocca fungerar!

Longerat Cocos bollen idag hon var trött... Eller allmänt slö... Tvättade svansen med... Ya...

Ha en bra vecka! Ser fraam emot Lördag!

Kraam

2009-11-09 @ 10:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0