Helg

Det har varit en mycket dålig uppdatering här på sistone. Jag har helt enkelt inte orkat att blogga något på kvällarna men nu ska jag försöka göra en liten uppryckning. Förra helgen hade vi inflyttningsmingel, vilket var trevligt värre. Vi hade champagne, vin, öl och snittar så det var mycket gott! Efteråt gick vi ut på Grand! I veckan som varit har vi båda mest jobbat, nu rullar det på lite bättre på jobbet och jag har fått ansvar för en egen båt, vilket är roligt! I torsdags var det jubileum med jobbet och jag kunde som tur var sova över hos Jonna i Gbg.
Igår var jag och Pontus till Holsljunga och åt middag hos Eija och Kurt samt var till Margaretha och Ulf och badade bastu. Det var mycket skönt att bada ångbastu, mycket avslappnande!!
Idag ska vi absolut gå och träna... det har jag längtat efter länge. Men nu när det är dags tycker jag helt plötsligt att det är skönare i soffan framför längdskidåkningen. Konstigt att det alltid blir så här.

Kommentarer
Postat av: Mama

Verkar som ni haft en skön helg.Regn här just nu,men igår underbar soldag.Kram-hörs.

2009-11-22 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0