Nått frågefomulär..

Om du skulle vinna många miljoner på Lotto, vad skulle du köpa?
Troligtvis ett hus. Sen skulle jag nog köpa någon snygg trasa också. Om det är många miljoner skulle jag förse min familj med lite extra pengar också.

Har någon någonsin kallat dig för lat?
Nej inte vad jag kan komma ihåg, men en gång sa min mamma att "jag bara tänker på sånt som är roligt" och jag blev arg.

Vilken svordom använder du mest?
Det är nog de klassiska, försöker däremot att inte svära så mycket.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Njae, bland men jag var inte så förtjust i det. Jag gillade allt av Astris Lindgren som gick på tv.

Hur många syskon har du?
Två äldre bröder, de är 12 respektive 16 år äldre än jag.

Har du några tatueringar och piercingar?
Nej, det enda jag har är två hål i öronen på en sida. Försöker däremot att få det andra hålet att växa igen eftersom jag tycker det är 90-tal med fler än ett hål i varje öra. Om jag skulle tatuera mig skulle det bli efter att jag bestigit Mount Everest, då skulle jag tatuera datumet under foten. Så det lär ju aldrig hända. Men man vet aldrig.

Vad har du för väder just nu?
Sol men blåsigt. Ska däremot trotsa blåsten strax.

Vad åt du till middag och lunch senast?
Jag åt det igår, ris&baconröra till lunch och spagetti och köttfärssås till middag.

Kan du vissla?
Ja.

VIlken film kan du alla replikerna till?
Ingen. Ser inte så mycket på film. Den filmen jag sett flest gånger är väl Pretty Woman eller nån, så det skulle va den i sådana fall. Men jag kan verkligen inte alla repliker.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra, kan bli fler vid flytt.

Har du en stationär dator eller en bärbar?
En Eee PC, dvs en bärbar mini-dator som jag precis fått av en snäll typ. Tidigare har jag haft en bärbar som var mer lik en sationär, min första dator var däremot stationär.

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
I gymnasiet matte, fast jag gillade franska också. På högskolan blev matten mycket svårare så då var den inte riktigt lika kul, men den roligaste kursen var nog ändå finasiell matematik eller portföljteori med riskvärdering. Synd bara att det var sidospår och inte det som min utbildning i huvudsak handlade om.

Vad säger du till dig själv när all känns svårt?
Att det kommer att lösa sig och att det finns så många andra som har det värre.

Får du dåligt samvete när du äter kött?
Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Philip kanske.

Har du åkt moped någon gång?
Ja men inte så många gånger. Lånade däremot min pappas EU-moppe en sommar för några år sedan, den gick fint.

Vad lyssnar du på nu?
P3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0