Tisdag

Har börjat läsa en mycket bra och spännande bok, Infiltatören av Lasse Wierup. Boken är skriven av samma författare som skrivit Svensk maffia som jag också tyckte mycket bra om. Gillar när man hittar en bok som man inte vill lägga ifrån sig!

Idag har jag också agerat ridlärare åt Ella som ville rida på Svarten, grannens shetlandsponny. Det var tredje gången vi red och idag fick hon göra lite balansövningar samt fortsätta öva att trava på longerlinan. Gjorde också en sick-sack bana utav stenar som hon skulle öva att styra emellan, banan slutade sedan men två stenar som hon skulle göra halt mellan.  Det gick mycket bra så vi får se vad vi hittar på nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Jonna

jag tror att jag har koner om du vill låna.

2009-05-27 @ 07:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0