Promenad och Lockryd

Jag och supermorsorna promenerade idag en riktigt lång tur, och jag blev ganska så trött faktiskt. På eftermiddagen åkte jag med Jonna till Blomsterlandet i Lockryd, jag köpte inget eftersom det känns onödigt att samla på oss massor med blommor när vi snart ska flytta. Men det är trevligt i blomsteraffärer, man vill så gärna påta och greja i land och trädgården! På vägen hem åkte vi förbi Jonnas gamla stall där hon hyrde boxplats, ett stort stall med plats för närmre trettio hästar, men som idag nästan står tomt. Det var kul att kolla i stallet, det är alltid kul att besöka folks stall och se hur det ser ut. En skada man har efter att varit ponnytokig som liten. Nej nu lagar jag middag sitället, vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Supermorsa, jo jag tackar ja:))

Nästa gång vi är i Svenljunga trakten så ska jag visa mitt första stall, där kan vi snacka fint stall!!

Tack för en trevlig dag igår!

Kram

2009-05-29 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0