Helgen

Igår var Pontus födelsedag, vilket firades med fika tillsammans med närmast sörjande. På kvällen efter lite omständigheter fick han också följa med ut och rida, fast det verkligen inte är något intresse han har. Tack för att du alltid ställer upp på mig och mina idéer ♥.   

I fredags var vi ute i staden och gick på Big Comedy, vilket var väldigt roligt. Två timmar stand-up med Peter Wahlbäck, Lennie Norman, David Batra, Johan Rehborg, Henrik Shyffert, Petra Mede och Johan Glans. Dom är alla verkligen helt sjuka i huvudet, men det ska man väl vara för att vara komiker antar jag. Efteråt givk vi och åt på en väldigt trevlig restaurang. Som vanligt beställer jag alltid något annat än de flesta övriga, vilket jag även gjorde i fredags, det slutar alltid med att jag ångrar mig. Det jag väljer är aldrig lika gott som de andras. Är det inte så att en del personer alltid har det här problemet? Jag är definitivt en av dem. Med förrätten och efterrätten var i allafall lika goda som de andras (om inte godare).

Nu ska jag röja här hemma, så det kan bli något vettigt gjort efter det!

Ses..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tur att Pontus finns! Vissa har mindre tur med sina;)

Jag har samma problem, beställer alltid fel. Framför allt när det kommer till pizza!

Kram

2009-05-11 @ 12:36:21
Postat av: Eija

Tack för senast, trevligt och gott.

2009-05-11 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0